سلامت نیوز :  عضو شورای عالی نظام پزشکی از توقف برخوردهای سلیقه‌ای در قطع تابلوی مطب پزشکان به دنبال مذاکرات و مکاتبات انجام شده با شهرداری تهران خبر داد و گفت: هر چند پیش از این قطع ناگهانی و شبانه تعدادی از تابلوهای مطب پزشکان را شاهد بودیم اما با همکاری بخش‌های ارشد اجرایی شهرداری تهران این پروسه تقریبا متوقف شده و اکنون منتظریم در این زمینه به زبان مشترکی برسیم.

دکتر علیرضا زالی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره اقدامات انجام شده برای ساماندهی "تابلوهای مطب پزشکان" گفت: به دنبال انجام برخی حرکت‌های سلیقه‌ای در سطح تهران برای برخورد با تابلوهای پزشکان، نامه نگاری‌های لازم با شهرداری تهران و بخش‌های ارشد اجرایی شهرداری، با توقف این برخوردهای سلیقه‌ای توافق شد.

وی افزود: به دنبال این توافقات، خوشبختانه در چند ماهه اخیر شاهدیم که با همکاری مدیران شهرداری تهران، این موضوع تقریبا متوقف شده است. اما به منظور آن که نقطه نظرات سازمان نظام پزشکی، سازمان زیباسازی شهرداری و وزارت بهداشت هم همزمان به صورت اشتراکی مورد توجه قرار گیرد، کمیسیون مشترکی شکل گرفته که در برخی از جلسات آن مسوولان مربوطه وزارت بهداشت هم حضور می‌یابند.

زالی ادامه داد: دستور کار این کمیسیون آن است که با حفظ اصول زیباسازی شهر به مبانی استانداردهای تابلوهای پزشکان توجه شود. شورای عالی نظام پزشکی نیز در خصوص تابلوی پزشکان مصوبه‌ای دارد. بر این اساس محتویات و خصوصیات ظاهری و فیزیکی تابلوی پزشکان بر اساس این آیین نامه تعیین شده و قرار شد این آیین نامه مبنای این کار مشترک قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha