سلامت نیوز : اورژانس شرکت شهر سالم شهرداری تهران در راستای وظایف بهداشتی و درمانی خود در 9 ماه سال 91 بیش از 1400 ماموریت انجام داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ طی 9 ماه امسال 1432 مورد عملیات توسط اورژانس شرکت شهر سالم در ماموریت های استقرار و پوشش پزشکی در مسابقات ورزشی ، همایش ها، جشنواره ها و اردوهای آموزشی و تفریحی شهرداری تهران و مراسم های مذهبی انجام شد که در مجموع به 16128 نفر خدمات اورژانسی رایگان ارائه شد.

براساس این گزارش، 769 مورد از این ماموریت ها به صورت اورژانسی و 663 مورد نیز به صورت استقرار در مجموعه های ورزشی، بوستان ها، فرهنگسراها، همایش های شهرداری تهران بوده است.

بر همین اساس از تعداد 769 مورد ماموریت اورژانسی که تیم های امدادی اورژانس شرکت شهر سالم در نه ماه سال 91 انجام داده اند، 410 مورد منجر به انتقال به بیمارستان و 359 مورد نیز با انجام درمان در محل پایان یافت.

همچنین در ماموریت های استقراری مرکز فوریت های پزشکی شرکت شهر سالم 6742 نفر از بیماران و مصدومین در محل استقرار، درمان و 8617 مورد نیز با مراجعه حضوری به پایگاه های اورژانس این شرکت خدمات اورژانسی دریافت کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha