سلامت نیوز : همزمان با شروع دهه مبارک فجر در روز 12 بهمن، مرکز اورژانس، با استقرار 7 دستگاه آمبولانس و 1دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه موتورآمبولانس به هموطنان امداد رسانی کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی ضمن اعلام این خبر گفت: مرکز اورژانس تهران در روز 12 بهمن، همزمان با برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها در حرم مطهر امام خمینی (ره) و بهشت زهرا برای خدمات رسانی به شرکت کنندگان در این مراسم اقدام به استقرار 7 دستگاه آمبولانس و 1 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه موتورآمبولانس با استقرار 30 نفر نیروی عملیاتی فعال کرده، همچنین یک دستگاه آمبولانس در رژه موتورسواران از میدان آزادی تا محل جلوس حضرت امام خمینی (ره) در حرم مطهر آنان را همراهی کرد.

براساس این گزارش، همچنین در روزهای گذشته، بیش از 5600 آمبولانس و 10000تکنسین اورژانس 115 ، بر بالین حادثه دیدگان حوادث ترافیکی و غیرترافیکی، بیماران تنفسی، قلبی و سایر فوریتهای پزشکی حاضر شدند.

براساس این گزارش، نیروهای امدادی اورژانس 115 پس از ارایه خدمات پزشکی به مصدومان حوادث و بیماران یاد شده، بیش از 3000 نفر از بیماران و مصدومان را برای دریافت مراقبت‌های تخصصی بیشتر به مراکز درمانی منتقل کردند.

براساس این گزارش، بیش از 2300 مورد از آسیب دیدگان و بیماران، با اقدام به موقع و تخصصی تیم های اورژانس 115 در محل درمان شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha