سلامت نیوز :رئیس هیات مدیره شرکت صنایع پزشکی فارمد گفت: با توجه به محصولات این شرکت از قبیل کیسه و پودر بی کربنات، صافی و کیسه خون دیگر بیماران دیابتی کشور در این زمینه مشکلی نخواهند داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛  رامبد حاجی پور روز شنبه در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید صافی دیالیز شرکت فارمد گفت با توجه به وجود 45 هزار بیمار کلیوی در کشور بر آن شدیم تا نیاز این افراد را به صافی خون تامین کنیم.

وی با اعلام اینکه نیاز کشور به صافی خون 5 میلیون عدد است که سه میلیون از آن را سازمان هلال احمر تامین می کند افزود: مابقی این نیاز توسط شرکت فارمد تولید می شود.

حاجی پور با بیان اینکه با تمهیدات وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو از سال آینده هیچگونه کمبودی در زمینه نی قبیل تجهیزات پزشکی نخواهیم داشت افزود: در شرکت فارمد علاوه بر صافی خون پودر و کیسه بی کربنات نیز تولید می شود.

وی ادامه داد: در گذشته محصولات این شرکت به کشور فرانسه صادر می شد ولی با توجه به نیاز کشور به این تجهیزات در حال حاضر توجه ما به بیماران خودمان است.

حاجی پور تاکید کرد: با توجه به خودکفایی این تجهیزات در داخل حدود 7 میلیون یورو صرفه جویی ارزی از این طریق به دست آمده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha