سلامت نیوز :علی فتوحی، معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی تهران امروز در مراسم چهاردهمین جشنواره ابن سینا با تشریح اقدامات دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال‌های اخیر و ارائه برنامه راهبردی دانشگاه در حوزه پژوهش طی یک دهه گذشته افزود:‌ ما در برابر همه این پیشرفت‌ها یک مشکل داریم و آن هم فقط پول و اعتبار است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی گفت:  کشور در زمینه علم ،رشد قابل توجهی کرده است اما ما به حمایت مالی نیاز داریم. ما باید در تولید علم و پژوهش سرمایه‌گذاری کنیم تا مسیر ما که مسیر توسعه علم است آسیب ببیند.

وی در ادامه به روند برگزاری جشنواره ابن‌سینا اشاره کرد و افزود: تمام تلاش‌ ما این بوده که پژوهش و محقق جدی گرفته شود. ما در این جشنواره به فعالیت‌ها جایزه می‌دهیم نه به افراد.

در ادامه این مراسم جلیلی، معاون آموزشی دانشگاه با اشاره به گستره آموزش در دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:‌ این دانشگاه با دارا بودن 15 دانشکده ،26مرکز بهداشتی و بیمارستان و 17قطب علمی و دانشگاهی،2 هزار عضو هیئت علمی و بالغ بر 20 هزار دانشجو کارنامه درخشان و قابل توجهی نسبت به سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha