سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 66634

سلامت نیوز : حسن ابوالقاسمی در همایشی که با حضور فرماندار شهرستان دماوند، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند، خیران بنیاد نیکوکاری علویه «پروشات نوربخش»، شماری دیگر از مسئولان و تنی چند از مردم و معتمدان محلی در محل همایش‏های شبکه بهداشت و درمان دماوند برگزار شد، اظهار داشت: قبل از طرح هر سخنی باید ایام‏الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به فجر‏آفرینان این مرز و بوم اسلامی تبریک گفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی ادامه داد: همچنین باید یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهیدان جان برکف که جان ارزنده خود را نثار اسلام و انقلاب کردند را گرامی داشت.

ابوالقاسمی اضافه کرد: امروز در کشوری زندگی می‏کنیم که مردمان آن سال‏های سال در راه دستیابی به خودکفایی فشارهای بسیاری را تحمل کرده‏اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران افزود: افرادی در آن سوی جهان وجود دارند که از استقلال ایران اسلامی ناخشنود هستند و توان تحمل چنین وضعی را ندارند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی، مقایسه داشته‏های امروز این کشور با امکانات قبل از انقلاب شکوهمند اسلامی قیاسی نادرست بوده؛ چراکه اندیشه‏ای ناشی از کرامت انسانی در کشورمان جریان یافته است.

ابوالقاسمی اضافه کرد: خوشبختانه امروز پزشکان ایرانی در عرصه‏های بین‏المللی حرف‏های بسیاری برای گفتن دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر، پزشکان ایرانی در سمینارهای جهانی و در جامعه پزشکی سایر نقاط جهان مطرح هستند و خوش می‏درخشند.

ابوالقاسمی اضافه کرد: خوشبختانه الگوهایی در راستای ارتقای سطح بهداشت و درمان جامعه به کار گرفته شده که این متدها امروز در کشورهای بسیار توسعه یافته‏ای مانند برخی ایالات کشور آمریکا در حال اجرا است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران افزود: مردم ایران اسلامی در سه دهه اخیر مقاومت کردند و امروز شاهد ثمرنشینی این مقاومت در توسعه علوم مختلف از جمله پزشکی هستیم.

وی ادامه داد: امروز نیروهای پزشکی بسیار ورزیده‏ای در کشورمان وجود دارد که می‏توان با تکیه به آنها خدمات مناسبی را به مردم ارائه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha