سلامت نیوز:  پروفسور مجید سمیعی جراح مغز و اعصاب از بهره برداری از  بزرگترین مرکز مغز و اعصاب تا یک سال آینده در تهران خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز، پروفسور مجید سمیعی جراح مغز و اعصاب با بیان اینکه  بزرگترین مرکز مغز و اعصاب تا یک سال آینده در تهران به بهره برداری می رسد به برنامه همت ، نشاط و سلامت رادیو سلامت گفت: با راه اندازی این مرکز ایران کمتر از 4 سال آینده رتبه نخست جهانی را در درمان بیماری های مغز و اعصاب بدست خواهد آورد.

پروفسور سمیعی افزود: در  مرکز مغز و اعصاب تهران تجهیزات خاص و منحصر به فرد  ی برای نخستین بار در جهان مورد استفاده قرار می گیرد.

پروفسور مجید سمیعی با بیان اینکه از هم اکنون بسیاری از اطباء در سراسر دنیا درخواست حضور در مرکز مغز و اعصاب تهران را داده اند گفت:با راه اندازی این مراکز شاهد جذب توریست درمانی به کشور خواهیم بود.
وی تاسیس مرکز مغز و اعصاب تهران را حاصل همکاری خیرین سلامت دانست و از هموطنان خواست مسئولان را در ساخت و تجهیز این مرکز یاری کنند.

پروفسور سمیعی بابیان اینکه تجربه 13 ساله اش در مرکز مغز و اعصاب آلمان وی را با درخواست هایی  جهت احداث چنین مرکزی ازسوی  سایر کشور ها چون چین مواجه ساخت گفت: همواره آرزم می کردم بتوانم چنین مرکزی را در کشورم راه اندازی کنم که بتواند حرف اول را در جهان بزند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره های تخصصی در ایران در خصوص تازه های مغز و اعصاب گفت:این کنگره فرصتی است برای تبادل دیدگاه متخصصان از سراسر دنیا که امیدواریم برگزاری سالانه آن دستاوردهای جدیدی در زمینه درمان ایجاد کند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha