در مورد برخی از تایید صلاحیت‌ شده‌ها مدارک معتبر و مستندی در حال دریافت است که در مورد آنها باید تصمیم‌گیری شود.

سلامت نیوز : رییس هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی با تاکید بر آن که تایید یا عدم احراز صلاحیت‌ کاندیداها هنوز قطعی نیست، گفت: رای نهایی برای تمام کاندیداها آخر وقت روز 22 بهمن از سوی هیات نظارت مرکزی داده می‌شود.

دکتر مراد هاشم‌زهی در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره مباحث مطرح مبنی بر احتمال رد صلاحیت چند کاندیدایی که صلاحیت آنها در مرحله اول از سوی هیات‌های نظارت شهرستان‌ها تایید شده، گفت: در هر انتخاباتی این قضیه وجود دارد. این موضوع تا قبل از شروع تبلیغات کاندیداها، حتی حین رای‌گیری و صدور اعتبارنامه‌ها هم صدق می‌کند.

وی افزود: به عنوان مثال یکی از کاندیداها تبلیغات زودهنگامی را شروع کرده که این موضوع در کمیته مربوطه مطرح شده و تصمیم گیری در مورد وی در دستور کار است. در مجموع در مورد برخی از تایید صلاحیت‌ شده‌ها مدارک معتبر و مستندی در حال دریافت داریم که لازم است در مورد آنها تصمیم‌گیری شود.

رییس هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی تاکید کرد: در بسیاری از مصاحبه‌ها اعلام کرده‌ایم که «تایید» یا «عدم احراز» صلاحیت‌ها هنوز قطعی نیست و احتمال اینکه صلاحیت‌ها در مورد چند نفری از کاندیداها جابجا شود وجود دارد.

تایید یا عدم احراز صلاحیت در هیات نظارت شهرستان جزو مرحله مقدماتی است که نتیجه آن به هیات نظارت مرکزی اطلاع داده می‌شود. رای نهایی برای تمام کاندیداها آخر وقت روز 22 بهمن از سوی هیات نظارت مرکزی داده می‌شود.

وی همچنین گفت: به تعداد انگشتان دست نیز امکان دارد تعدادی از افرادی که صلاحیت‌شان احراز نشده در بررسی‌های مجدد احراز صلاحیت‌ شوند و مشکلی برای حضور در انتخابات نداشته باشند.

رییس هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی در پایان تاکید کرد: تبلیغات زودهنگام از سوی کاندیداها ممکن است در رد صلاحیت آنها تاثیر داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha