سلامت نیوز : در ادامه رسیدگی به پرونده قاتل خیابان شهید مدنی متهم پس از قرار گرفتن در جایگاه گفت: من در یک رستوران به عنوان پیک موتوری فعالیت می‌کردم و می‌خواستم پس از مدتی با تهیه یک وانت در یک شرکت مشغول به کار شوم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ قاضی صلواتی به وی گفت: اتهام شما محاربه و کشیدن سلاح سرد است.

متهم در پاسخ گفت: من هیچ قصد قبلی نداشتم و حتی با کسانی که آن‌ها را مجروح کرده‌اند نه بحثی داشته‌ام و نه می‌خواستم از آن‌ها پولی بگیرم بنابراین مجروح کردن آن‌ها برای من سودی نداشت و لزومی ندارد که بخواهم دروغ بگویم.

این متهم اقدامات خود را ناشی از اختلالات روانی دانست و گفت: من یک لحظه حالت جنون پیدا کردم و پس از ارتکاب جرم بلافاصله به قم رفتم و در آنجا در روزهای آخری که ضریح امام حسین برای بازدید عمومی گذاشته شده بود نزد امام حسین توبه کردم و سپس خود را معرفی کردم.

وی گفت: من نه شرور بودم و نه چاقوکش اما انگار یک لحظه حالت جنون به من دست داد.

وی در تشریح روز حادثه گفت: من برای اینکه می‌خواستم منزل خود را عوض کنم مدتی در خانه پدربزرگم زندگی می‌کردم و چند وقت قبل از حادثه نیز حالت جنون به من دست می‌داد، مدت 6 سال بود که مشکلات روحی روانی داشتم و می‌خواستم خود را بستری کنم.

متهم اظهار داشت:  صبح روز حادثه پس از خوردن صبحانه از عمویم خواستم تا مرا نزدیک یک مغازه چاقو فروشی پیدا کند اما چاقو فروشی بسته بود و من به سمت نظام‌آباد رفتم و از مغازه قصابی چاقویی تهیه کردم و پس از اینکه یک نفر را در قصابی مجروح کردم به سمت بازار روز حرکت کردم و پس از ایجاد ضرب و جراحات برای چند نفر دیگر سوار ماشین شدم و از محل حادثه فرار کردم.

وی گفت: من به شدت ترسیده بودم، به خانه رفتم و پس از اینکه لباس‌هایم را عوض کردم به سمت شهر قم حرکت کردم.

متهم تصریح کرد: اقدام من ناشی از یک اختلال روانی بود و پس از ایجاد ضرب و جرح نزد امام حسین توبه کردم و خودم را به مأموران معرفی کردم.

قاضی صلواتی گفت: اگر تو جنون داشتی چرا چاقو را روی خود یا خانواده‌ات نکشیدی چرا با همین چاقو خودت را نزدی تا اختلالات روانی‌ات را تخلیه کنی.

وی گفت: انگار من را جادو کرده بودند من غیر از حقیقت چیزی نگفتم.

قاضی صلواتی از او پرسید اگر شخصی با مادر یا خواهر تو چنین رفتاری کند چه درخواستی از دستگاه قضایی داری.

متهم گفت: بدون شک ناراحت می‌شوم، اما آقای قاضی من پشیمانم و باز هم می‌گویم که در حالت جنون این اقدام را انجام دادم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha