چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۱
کد خبر: 66773

سلامت نیوز : عبدالحمید باقری، رئیس بیمارستان مدرس امروز در مراسم افتتاح اورژانس این بیمارستان افزود: فاز دوم بخش اورژانس امروز با همکاری و حمایت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بازسازی شده است چرا که به دلیل محدودیت‌های اعتباری و ساختمانی امکان ساخت وجود نداشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی ادامه داد: اورژانس بیمارستان به استانداردها نزدیک شده است و تعداد تخت‌ها را ۲ برابر کرده‌ایم. این بیمارستان که محل ارجاع عمده بیماران قلبی منطقه است باید سرعت‌عمل، تشخیص و روند درمان بالایی داشته باشد.

باقری تصریح کرد: بنابراین بخش ایزوله با دو تخت، راه‌اندازی اتاق احیا و اتاق عمل، تسهیلات قابل قبول در بخش تخت‌های جنرال و تکمیل بخش تریاژ از اقداماتی است که در این حوزه انجام شده است. همچنین بخش سونوگرافی و رادیولوژی آماده خدمات‌رسانی است و راه‌اندازی داروخانه نیز پیش‌بینی شده است.

رئیس بیمارستان شهید مدرس با اشاره به رضایتمندی 98 درصدی بیماران در 6 ماه گذشته تصریح کرد: اشکالاتی در سیستم مراجعه بیماران وجود دارد چرا که بیماران غیر اورژانسی به این بخش بسیار مراجعه می‌کنند بنابراین مراجعه بیش از حد برای انجام تزریقات باعث شده که مراجعه بیماران عادی زیاد شود.

باقری در مورد وضعیت پزشک مقیم در این بیمارستان گفت: تأمین متخصصان سخت است امیدوارم معاونت درمان وزارت بهداشت حمایت لازم را انجام دهد چرا که رضایتمندی بیماران در این شرایط افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha