سلامت نیوز : دکتر محمدحسن طریقت منفرد سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، طی حکمی وحید رحمتی رودسری را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛  متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای وحید رحمتی رودسری

سلام علیکم

با عنایت به تعهد، تجارب و توانایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی منصوب می‌شوید.

امید است با بهره‌گیری از تجارب صاحب‌نظران و همکاری مناسب بین حوزه‌های مختلف ستادی و دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور و ارباب جراید، رسانه‌های جمعی و ایجاد حسن رابطه با مردم، در جهت اهداف وزارت متبوع که همانا تامین بهداشت، درمان و ارتقای دانش سلامت که در نهایت خدمت‌رسانی مطلوب به مردم عزیز کشورمان است، در سایه الطاف الهی و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) موفق و موید باشید.

دکتر محمدحسن طریقت منفرد

سرپرست

گفتنی است، وحید رحمتی در کارنامه اجرایی خود مسئولیت‌هایی از جمله مشاور اجرایی معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، رئیس کمیته تبلیغات شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد، عضو و نماینده تام‌الاختیار رئیس شورای مستندسازی معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی وزارت صنایع و معادن، مسئول اجرایی شورای سیاستگذاری سلامت سازمان صدا و سیما، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمارستان فوق تخصصی میلاد، مدیر اجرایی دومین و سومین سمپوزیوم بین‌المللی جراحی مغز و اعصاب، دبیر شورای مدیران و دبیر هیأت مدیره شرکت تامین سلامت میلاد را برعهده داشته است.

براساس این گزارش، کسب رتبه برتر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کشور به انتخاب معاونت ارتباطات ریاست جمهوری در سال 89 و کسب رتبه برتر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی از طرف سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی از سوابق علمی وحید رحمتی؛ عضو انجمن متخصصین روابط عمومی ایران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha