سرپرست وزارت بهداشت گفت: تعرفه‌های پزشکی سال جدید را بر اساس بودجه‌ای که به وزارت بهداشت اختصاص می‌دهند تعیین می‌کنیم و نگران افزایش تورم در بخش سلامت نیستیم.

سلامت نیوز: سرپرست وزارت بهداشت گفت: تعرفه‌های پزشکی سال جدید را بر اساس بودجه‌ای که به وزارت بهداشت اختصاص می‌دهند تعیین می‌کنیم و نگران افزایش تورم در بخش سلامت نیستیم.

محمد حسن طریقت منفرد در گفت‌وگو با فارس در مورد افزایش احتمالی 30 درصدی تعرفه‌ها برای سال جدید اظهار داشت: من نظری ندارم ولی هر چقدر امکانات کشور اجازه دهد و به ما سرانه بدهند، بر اساس آن تعرفه را تعیین می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه با افزایش نرخ تورم و تعیین تعرفه غیرواقعی زیرمیزی‌ها افزایش خواهد یافت و چه تدبیری در این راستا در نظر گرفته شده تصریح کرد: ما اگر بتوانیم سیستم دولتی را کارآمدتر کنیم نگران افزایش تورم نیستیم و اگر بتوانیم در سیستم دولتی خدمات با کیفیت ارائه کنیم تعرفه‌‌ها برای ما افزایش زیادی ندارد.

وی در پاسخ به اینکه چگونه با بودجه انقباضی سال جدید تعرفه را تعیین می‌کنید گفت: ما تحریم داریم و اول با سرمان را از زیر برف بیرون بیاوریم تا بفهمیم چه خبر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha