سلامت نیوز : حسن ابوالقاسمی صبح امروز در ششمین مجمع عمومی بسیج جامعه پزشکی که در تالار امام خمینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد با اشاره به وضعیت حساس کنونی کشور گفت: امروز در برهه‌ای هستیم که اوج شیطنت دشمنان انقلاب و اوج شکوفایی علمی کشور را به طور همزمان تجربه می‌کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی تصریح کرد: پیشرفت‌های علمی کشور دشمنان را بر آن داشته تا سعی کنند بیشترین ضربه را به بدنه این انقلاب مقدس وارد کنند پس بر همه ما واجب است که حضور و نقش‌آفرینی خود را در این زمینه افزایش دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه‌ها و حوزه‌ها را از مهم‌ترین مراکز تربیت آینده‌سازان کشور برشمرد و گفت: باید به تربیت و ایجاد گفتمان بالغ در دانشجویان بسیجی توجه شود و تعهد لازم را در این آینده‌سازان ایجاد کنیم تا بتوانند سکان علمی و مسئولیت کشور را آن گونه که شایسته است به دست گیرند.

ابوالقاسمی به حساسیت انتخابات نظام پزشکی اشاره کرد و گفت: عده زیادی چشم دوخته‌اند تا ببینند آیا فرد اصلح و متدینی که شایسته است در این انتخابات برگزیده می‌شود یا خیر؟ و در این راستا باید توجه کنیم تا وفادارترین افراد که منافع مردم را به منافع خود ترجیح می‌دهند انتخاب شوند.

ششمین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور صبح امروز با حضور رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی، روسای شوراهای بسیج جامعه پزشکی استان‌ها، سرپرست وزارت بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دیگر مسئولان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha