شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۸۶ - ۰۰:۰۰
کد خبر: 6692

رییس سازمان نظام پزشکی کشور تاکید کرد: تعرفه های پزشکی بخش دولتی نسبت به تعرفه های خصوصی نه تنها دیر اعلام شد، بلکه مبلغ آن هم به دور از ذهن و غیر واقعی است.

تعرفه های پزشکی بخش دولتی غیر واقعی است

دکتر شهاب الدین صدر در گفتگو با مهر در ارتباط با تعرفه های پزشکی گفت: خوشبختانه تعرفه های بخش خصوصی که توسط نظام پزشکی اعلام شد بر اساس قانون با ملاحظه وضعیت معیشتی مردم بود و مورد حمایت وزارت بهداشت هم قرار گرفت .

وی در ادامه افزود:  البته سازمان تعزیرات حکومتی هم از این تعرفه ها حمایت کرد تا همه پزشکان کشور آن را رعایت کنند.

دکتر صدر اظهار داشت: اما تعرفه های دولتی نسبت به تعرفه های خصوصی  دیر اعلام شد و مبلغ آن هم خیلی غیر واقعی و دور از ذهن است و طبق سرانه درمان که دولت در سال 86  ارائه کرده است، این میزان پایین تر بوده و مشکلاتی را در گردش بیمارستان ها ی دولتی ایجاد کرده است.

وی در ادامه افزود : در ارتباط با مالیات هم خوشبختانه مشکلی که پارسال ایجاد شده بود را امسال نداریم ؛ توافق نامه مالیاتی را با سازمان امور مالیاتی امضا کرده ایم و البته مشکلاتی دارد ولی چهار چوب نظام مندی را پیدا کرده است.

رییس نظام پزشکی کشور گفت : در ارتباط با تبلیغات پزشکی هم از ابتدای امسال برای سامان دهی امر تبلیغات پزشکی و جلوگیری از تبلیغات خلاف و گمراه کننده برنامه گستر ده ای را در کل کشور طراحی کرده ایم که به مرحله اجرا رسیده است  .

وی همچنین افزود : هر سال این سازمان در تهران با مشکل طرح ترافیک برخورد می‌کند که امسال خوشبختانه مشکلی نداشتیم ولی تنها چیزی که در کل کشور نگرانی ایجاد کرده مسئله سهمیه بندی بنزین است که خوب تردد همکاران ما به خاطر نیاز مردم است و هر زمان که دولت بخواهد محدودیتی اعمال کند حتما باید برای جامعه پزشکی یک فکری بکنند. البته ما با وزیر نفت و وزیر کشور و رییس جمهور مذاکرات مفصلی داشتیم و در حقیقت توافقاتی هم صورت گرفته که اگر وضعیتی خاص اعمال شود حتما یک تسهیلاتی برای همکاران ما به وجود بیاورند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha