در حوزه انتخابیه تهران حدود 12 نفر در همان مرحله انصراف دادند و 3 نفر دیگر هم در مراحل بعد و طی روزهای گذشته در این حوزه انصراف خود را از شرکت در انتخابات اعلام کردند و عملاً مسئله صلاحیت آنها دیگر مورد بررسی قرار نگرفت.

صلاحیت هیچ یک از رد صلاحیت شده‌های تهران در مرحله بررسی شکایت‌ها تأیید نشد
سلامت نیوز : هاشم هاشم زهی در گفت‌و‌گو با فارس، افزود: به طور کلی 1421 نفر برای عضویت در هیئت مدیره‌های نظام پزشکی 193 شهر در سراسر کشور ثبت نام کردند که در مرحله اول با استعلام از مراجع چهارگانه صلاحیت حدود 120 نفر آنها احراز نشد و که حدود 100نفر آنها به این رأی اعتراض کردند.

وی گفت: در مرحله بررسی شکایتها که تقریباً به اتمام رسیده است، صلاحیت تعداد انگشت شماری از افرادی که صلاحیت آنها احراز نشده بود، تأیید شد و البته در مرحله بررسی مجدد صلاحیتها توسط هیئت‌های نظارت صلاحیت تعداد انگشت شماری از افراد تأیید صلاحیت شده نیز رد شد.

رئیس شورای مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی افزود: هنوز جمع بندی نهایی از کل افرادی که صلاحیت آنها تأیید یا رد شده است نداریم و فهرست نهایی شده این افراد فردا تکمیل می‌شود.

وی گفت: طی امروز و فردا اسامی فهرست نهایی تمام افراد تأیید صلاحیت شده به هیئت‌های نظارت و اجرایی انتخابات نظام پزشکی به شهرستانها فرستاده می‌شود و افرادی که اسم آنها در این لیست‌ها نباشد در واقع رد صلاحیت شده‌اند.

هاشم زهی ادامه داد: از بیان نام افراد معذوریم اما در حوزه انتخابیه تهران صلاحیت هیچ یک از افرادی که در مرحله اول بررسی صلاحیتها، با عدم احراز مواجه شده بودند، تأیید نشد و البته صلاحیت 7 نفر دیگر نیز در این حوزه رد شد.

وی گفت: در حوزه انتخابیه تهران حدود 12 نفر در همان مرحله انصراف دادند و 3 نفر دیگر هم در مراحل بعد و طی روزهای گذشته در این حوزه انصراف خود را از شرکت در انتخابات اعلام کردند و عملاً مسئله صلاحیت آنها دیگر مورد بررسی قرار نگرفت.

وی گفت:‌ حداقل از دو شهر از مجموع 193 شهری که قرار بود انتخابات نظام پزشکی برگزار شود به علت اینکه تعداد کاندیداها به حد نصاب نرسیده است،این انتخابات برگزار نمی‌شود و البته در 17شهرستان نیز تمام نامزدهای انتخابات نظام پزشکی تأیید صلاحیت شدند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha