یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۴
کد خبر: 67020
سلامت نیوز : رییس انجمن دیابت ایران از برگزاری سمیناری با حضور و سخنرانی افراد مبتلا به دیابت در بهمن ماه امسال خبر داد.

اسدالله رجب در گفت‌وگو با(ایسنا)، با اشاره به اینکه کار اصلی انجمن دیابت ایران، آموزش است، گفت: آخرین سمینار این انجمن در راستای همین هدف، شش بهمن و با همکاری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در روستایی به نام «بهرام» بوده است که در آن موضوع شیوع بیشتر دیابت و بیماری‌های غیرواگیر در روستاهای اطراف شهرهای بزرگ مورد بررسی قرار گرفته است.

وی همچنین از برگزاری سمیناری در 26 بهمن ماه خبر داد و بیان کرد: این سمینار در زمینه «جلوه‌هایی از زندگی با دیابت» است و در آن افرادی که بالای 70 سال سن دارند و بیش از 20 سال است که با دیابت زندگی می‌کنند، حضور می‌یابند و سخنرانی می‌کنند.

رجب ادامه داد: علاوه بر این کلاس‌های آموزشی انجمن به صورت مداوم و مستمر برگزار می‌شود. همچنین قرار است 8 اسفند ماه، آزمایش هموگلوبین A1C که آزمایشی برای کنترل قند خون فرد دیابتی در طول سه ماه است را برای کودکان و نوجوانان داشته باشیم.

وی در پایان با ابراز خوشحالی از اینکه مشکلی با تهیه داروهای پایین آورنده قند خون ندارند، افزود: این داروها که شامل داروهای خوراکی و تزریقی می‌شوند، تولید داخل هستند و کیفیت بالایی هم دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha