سلامت نیوز : سید منتظر شبر در گفت‌وگو با فارس خاطرنشان کرد: نخستین اثر نقاشی مدرن با موضوع " صبر و پیروزی " با هماهنگی و اجرای گروه هنری جوانان جمعیت هلال احمر استان تهران طراحی شده است.

وی ادامه داد: این اثر هنری در مراسم 22 بهمن و به مناسبت سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای بازدید عموم به میدان انقلاب تهران منتقل شده و رونمایی می‌شود و پس از آن به یکی از مراکز نگهداری آثار هنری به طور دائم انتقال داده شود.

شبر با تاکید به اینکه این اثر نقاشی که به تعداد 34 لت ( تابلو ) به متراژ 34 متر مربع و طی ۵ روز ساخته شده در نوع خود شایان توجه است ، عنوان داشت: نقاشی به سبک آبستره مدرن، یکی از جذاب‌ترین و عمیق‌ترین سبک‌های هنری است که می‌تواند توده شرکت کنندگان در راهپیمایی را به تعمق هرچه بیشتر در مفاهیم انقلاب و دستاوردهای آن وا دارد.

مدیرعامل هلال احمر استان تهران تصریح کرد: از جمله نمادهای صبر و استقامت در این اثر، مشت‌های گره کرده‌ای است که در تصویر به وضوح دیده می‌شود و کبوتر صلح با خوشه‌ای بر منقار، نقطه طلایی این نقاشی بزرگ است که جهان را به سوی صلح و دوستی و استقامت دعوت می‌کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مناسبت‌های مشابه از نیرو، فکر و خلاقیت جوانان عضو جمعیت هلال احمر در راه تحقق اهداف بشردوستانه استفاده بهینه خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha