سلامت نیوز : طاها طاهری در این بازدید که به همراه رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی استان خراسان رضوی و کارشناسان مقابله و حقوقی شورای هماهنگی صورت گرفت بر اجرای هر چه سریعتر راه‌اندازی مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان متجاهر (ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر) ویژه بانوان تأکید کرد و افزود: این مرکز به عنوان نخستین مرکز ماده 16 ویژه بانوان در کشور است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ همچنین در این سفر، بخش جدید اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی چناران (ماده 42 قانون مبارزه با مواد مخدر) با حضور رئیس سازمان زندان‌های کشور، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر و جمعی از مدیران امنیتی، انتظامی و قضائی استان افتتاح شد.

غلامحسین اسماعیلی، رئیس سازمان زندان‌های کشور در این خصوص گفت: در حال حاضر اردوگاه چناران از نظر عمرانی و زیر ساختی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و در عین حال در این اردوگاه چندین پروژه عمرانی دیگر در دستور کار مسئولان قرار دارد.

همچنین در بین بازدیدهای قائم مقام دبیرکل ستاد از پروژه‌های افتتاح شده و نقاط آلوده استان خراسان رضوی، در خصوص رفع برخی از مشکلات و کمبودهای موجود قول همکاری و مساعدت‌های لازم داده شد.

افتتاح سالن ملاقات مجازی (ویدیو کنفرانس)، کلینیک مثلثی و 4 بند اقامتی از پروژه‌های جدید اردوگاه چناران بود که افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha