سلامت نیوز : مراد هاشم زهی در گفت‌و‌گو با فارس، افزود: از مجموع 4921 نفر کاندیدای اولیه برای انتخابات هیئت مدیره‌های نظام پزشکی 100 نفر به علت اینکه حداقل 3 سال سابقه عضویت در نظام پزشکی نداشتند، به مرحله بررسی صلاحیت نرسیدند.

وی افزود: صلاحیت حدود 120 نفر نیز رد شد و با توجه به اینکه تعداد نامزدهای این انتخابات در 9 شهر به حد نصاب نرسید، حدود 50 نفر کاندیداهای این شهرها نیز به مرحله رقابت انتخاباتی نرسیدند.

وی گفت: انتخابات نظام پزشکی در 9 شهر به مرحله میان دوره‌ای رسید و البته حدود 50 نفر نیز در سراسر کشور از شرکت در این انتخابات انصراف دادند.

هاشم زهی افزود: بنابراین حدود 4600 نفر کاندیدای نهایی به مرحله رقابت در انتخابات راه یافتند که در روز 4 اسفند در 184 شهر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی گفت: فهرست نهایی واجدان شرایط شرکت در انتخابات نظام پزشکی به همه هیئتهای اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستانها ارسال شده است و تمام نامزدهای تأیید شده از امروز می‌توانند تبلیغات انتخاباتی خود را تا ساعت 24 روز دوم اسفند انجام دهند. 

وی در پاسخ به این پرسش فارس که چند نفر از نامزدهای این انتخابات مرد و چند نفر زن هستند و چه تعداد پزشک، داروساز، ماما، یا گروههای دیگر هستند، گفت: هنوز از این نظر اسامی را جمع بندی نکرده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha