دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۳
کد خبر: 67092

سلامت نیوز : معاون پشتیبانی مالی سازمان نظام پزشکی خوزستان با اشاره به اعلام نرخ تعرفه‌های پزشکی سال 92 از اوایل اسفند ماه، گفت: در تغییر نرخ تعرفه‌ها باید تنها افزایش 20 تا 25 درصدی لحاظ شود.

دکتر نوذر درستان در گفت‌وگو با (ایسنا)‌ ، اظهار کرد: اگر بنا باشد تعرفه‌ها با سرعت افزایش تورم افزایش یابند، نرخ‌ها باید تا 3 برابر میزان تعرفه‌های فعلی تغییر کند که چنین چیزی امکان‌پذیر نیست و فشار زیادی به مردم وارد می‌شود، جامعه پزشکی نیز نمی‌تواند این میزان افزایش تعرفه را تحمل کند.

وی تصریح کرد: ‌در سال‌های 83 و 84 میزان تعرفه‌ها در هرسال تنها 10 درصد افزایش می‌یافت و در برخی مناطق کشور نیز تعرفه‌ها هیچ افزایشی نداشت و مشکلی هم ایجاد نمی‌شد ولی امروز نمی‌توان با این میزان تعرفه کار را ادامه داد.

درستان ادامه داد:‌ با تعرفه‌های سال 91 نیز مشکل داشتیم و میزان تعیین‌ شده نرخ تعرفه‌ها نسبت به تورم بسیار پایین بود. برای تعادل تعرفه‌های 91 هر چه تلاش شد به نتیجه‌ای نرسید و امیدواریم مشکل تعرفه‌ها برای سال 92 حل شود.

معاون پشتیبانی مالی سازمان نظام پزشکی خوزستان گفت: افزایش 25 درصدی تعرفه ویزیت مناسب است ولی برای بیمارستان‌ها و دیگر اماکن درمانی مناسب نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha