دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر: 67103
سلامت نیوز : سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی گفت: ارتقای سلامت جامعه از طریق تعامل مناسب و هوشمندانه مهمترین برنامه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ وحید رحمتی رودسری در مراسم معارفه خود که در دفتر وزارتی برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه سابقه همکاری طولانی با حوزه سلامت را داشته و  دارم. در سال 80 وارد شواری سیاستگذاری سلامت صدا و سیما شده و مسئولیت اجرایی آن را به عهده گرفتم.

وی افزود: خدا را شکر می کنم با مشورت دوستان، حوزه سلامت را برای خدمت انتخاب کردم و این انتخاب را یک انتخاب اصلح و برتر می دانم که البته باید بگویم وجود کارکنان مجرب، کوشا و با سابقه بسیار ارزشمند در روابط عمومی وزارت بهداشت در این انتخاب من تاثیر بسزای داشت.

رودسری دامه داد: از اعتماد دکتر طریقت سپاسگزاری می کنم و همچنین از سایر مسئولان وزارت بهداشت نیز که در این انتخاب این مسیر درست مرا راهنمایی کردند قدردانی می کنم.

سرپرست مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی گفت: خوشبختانه با مساعدت رییس شورای اطلاع رسانی دولت و همچنین تلاش مجدانه دکتر طریقت، مدیریت روابط عمومی وزارت بهداشت به مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی ارتقا یافته است و این اتفاق در ارتقا و پیشبرد کارها بسیار موثر خواهد بود.

وی با اشاره به تاثیر شگرف تصویر بر باور عمومی مردم، زبان موثر هنر و رسانه را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهره گیری از ظرفیت تمامی رسانه ها به ویژه  رسانه ملی در ارتقای سطح دانش سلامت مردم از طرق مختلف بخش مهمی از برنامه های آینده مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت خواهد بود.

رودسری، فعالیت خوب و موثر پایگاه خبری و اطلاع رسانی وب­دا را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: پایگاه خبری وب­دا با تلاشهای خوب دکتر حسینی فعالیتهای خوبی ارائه کرده است که البته لازم است تقویت و توسعه یابد.

وی در پایان ضمن تقدیر از تلاشهای دکتر حسینی مدیر سابق روابط عمومی وزارت بهداشت اظهار داشت: تقویت نیروی انسانی و تجهیزات موجود، همکاری و تعامل هر چه بیشتر با رسانه ها و بهره برداری از ظرفیتهای خوب ایجاد شده در رسانه ملی بخش دیگری از مهم ترین برنامه های خود اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha