رییس سازمان نظام پزشكی كشور از تشكیل كمیته‌ای مشترك از مسئولان شهرداری و سازمان نظام پزشكی برای تدوین دستورالعمل نحوه جمع آوری تابلوهای پزشكی غیراستاندارد و نصب تابلوهای جایگزین خبر داد.

رییس سازمان نظام پزشكی اعلام كرد: تدوین دستورالعمل ساماندهی تابلوهای پزشكان

دكتر شهاب‌الدین صدر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به این كه تدوین این آیین‌نامه در حال حاضر در كمیته در حال انجام است، گفت: در این كمیته تعیین مشخصات تابلوهای پزشكان از قبیل اندازه تابلو و محتویات آن برعهده سازمان نظام پزشكی بوده و مسئولان شهرداری به تاثیر تابلوها بر زیبایی شهر توجه می‌كنند.

وی افزود: بر این اساس در جلسه‌ای كه به تازگی با حضور اعضای كمیته تشكیل شد، نحوه اجرای ساماندهی تابلوهای پزشكان بررسی و مراحل تدوین دستورالعمل مورد نظر آغاز شد.

رییس سازمان نظام پزشكی‌ با اشاره به این كه پیش از این در برخی مواقع شهرداری مناطق مختلف بدون هماهنگی با سازمان نظام پزشكی به اصلاح تابلوهای پزشكان اقدام می‌كردند، اظهار كرد: این اقدامات مورد تایید سازمان نیست.

صدر خاطرنشان كرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در كمیته، ‌مناطق مختلف شهر مشخص شده و اقدامات لازم جهت جمع آوری تابلوهای غیراستاندارد و نصب تابلوهای مناسب به صورت منطقه به منطقه انجام می شود.

وی گفت: طرح ساماندهی تابلوهای پزشكان در سایر شهرهای كشور و با همكاری شهرداری و سازمان نظام پزشكی صورت می‌گیرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha