سلامت نیوز : محمد حسن طریقت منفرد صبح امروز با حضور در استانداری قزوین برنامه پزشک خانواده را در این استان کلید زد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ بنا بر این گزارش با تشکیل جلسه ستاد راهبردی برنامه پزشک خانواده در استانداری قزوین که با حضور استاندار به عنوان رئیس ستاد راهبردی برنامه پزشک خانواده در استان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین به عنوان رئیس ستاد اجرایی برنامه پزشک خانواده استان برگزار شد، چگونگی اجرای برنامه پزشک خانواده این استان در حضور سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

این گزارش حاکی است در این جلسه استاندار قزوین از وجود وفاق و همدلی در سطح استان برای اجرای برنامه پزشک خانواده خبر داد و اظهار امیدوار کرد اجرای این برنامه با همکار و تعامل حوزه های ذیربط به خوبی اجرا شده و پیش برود.

طریقت منفرد طی سخنانی بر تبیین نسخه جدید برنامه پزشک خانواده و رفع معایب آن تاکید کرد و خواستار اجرای هرچه بهتر این برنامه شد.

وی افزود: نسخه جدید برنامه پزشک خانواده باید با محوریت حقوق مردم و خدمت گیرندگان تبیین شود.

سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: بر خلاف تصور عامه سطح یک این برنامه که شامل ویزیت بیماران توسط پزشکان خانواده است، باید در اولویت و اهمیت ویژه‌ای نسبت به سطوح دیگر قرار گیرد و فرهنگ طبابت را در جامعه پزشکی ترویج کند.

این گزارش حاکی است، نشست با پزشکان عمومی و همچنین نشست با پزشکان متخصص مراکز درمانی دولتی استان در خصوص تبیین نسخه جدید برنامه پزشک خانواده در سالن آمفی تئاتر شهید بابایی پردیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از دیگر برنامه‌های سفر سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به قزوین است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha