سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۰
کد خبر: 67199
سلامت نیوز :حرف از مذاكره می‌زنند، اما تحریم می‌كنند! چه تناقض مضحكی! سخن از مذاكره می‌گویند اما گلوی گذرگاه‌های دارویی را به قدری فشار می‌دهند كه یا نفس كشیدن سخت می‌شود یا راه نفس بالكل مسدود!
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جوان چطور می‌شود با كسانی كه حتی به بیماران هم رحم نمی‌كنند، مذاكره كرد؟! چگونه می‌شود به كسانی اعتماد كرد كه با اعتماد به نفس كامل و وجدان آسوده، نسخه نیازمندان داروهای خاص را زیر گیوتین تجویزهای استكباری خود می‌برند؟!
در چنین شرایطی، عده‌ای هم در داخل از این آب گل آلود، ماهی‌های بازار سیاهی می‌گیرند و نیازمندان به داروهای خاص را سركیسه می‌كنند؛ بی‌آنكه یادشان بیاید: «بنی آدم، اعضای یكدیگرند!» چه می‌گویم؟! این «عده» اگر به این اصل باور داشتند كه دیگر نامشان را در كنار تحریم‌گران نمی‌آوردیم! این «عده» همان‌ها هستند كه دارو را فقط پول می‌بینند و نسخه را فقط سود!
آری، در اثر فشارهای انسان دوستانه(!) تحریم‌كنندگان، بیماران مبتلا به سرطان خون، باید هر آمپول درمانی خودشان را ۵ میلیون تومان خریداری كنند!
از آنجا كه مرحله اول درمان این بیماران، نیازمند ۱۰ آمپول است، پس باید در همین مرحله اول، ۵۰ میلیون تومان برای آمپول‌های مورد نیازشان هزینه كنند. تازه، این فقط مرحله اول است! مرحله دوم، پیوند مغز استخوان است كه قیمت داروهایش سر به فلك می‌كشد؛ البته اگر تحریم‌كنندگان مدافع حقوق بشر(!) مانع تأمین این داروها نباشند كه هستند!
حقیقتاً كه این نوادگان «ماكیاولی»، درس استاد خود را خوب از بر شده‌اند كه «هدف، وسیله را توجیه می‌كند»! آری، این مجریان سیاست‌های ماكیاولیستی، با هدف تأمین منافع خود و سلطه دیپلماتیك، فرهنگی و اقتصادی بر ایران، وسیله ناجوانمردانه تحریم داروی بیماران خاص را توجیه كرده‌اند. فقط رسیدن به هدف مهم است حتی به قیمت جان شیرین و عزیز انسان‌ها! عجب حقوق بشر ایده‌آلی!
در این شرایط، برای آنكه خیال خانواده‌های مبتلایان به سرطان خون كمی آسوده شود، اتحاد دولت، شركت‌های دارویی و بخش خصوصی واردات دارو قطعاً یك ضرورت است؛ موضوعی كه تحقق آن می‌تواند تا حد زیادی امیدهای غیرانسانی تحریم‌كنندگان مذاكره خواه(!) را ناامید كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha