چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۶
کد خبر: 67243

سلامت نیوز :  سردار علی مجیدی در حاشیه رزمایش حامیان ولایت که صبح امروز در بیمارستان ناجا برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش حامیان ولایت در جهت خدمت‌رسانی بهتر به مصدومین برگزار شده و ما هر ساله یک الی دو بار این همایش را در بیمارستان‌های ناجا برگزار می‌کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی هدف از برگزاری این رزمایش را بالا بردن توان پرسنل بیمارستانی دانست و افزود: انجام این رزمایش سبب می‌شود تا پرسنل بیمارستان در مواقع بحرانی آمادگی خدمت‌رسانی به مصدومان را داشته باشند.

رئیس بهداری کل ناجا تأکید کرد: امسال برای دومین بار رزمایش حامیان ولایت در بیمارستان ولی‌عصر ناجا برگزار می‌شود و هفته آینده نیز این رزمایش را در بیمارستان ثامن مشهد شاهد خواهیم بود.

مجیدی تصریح کرد: در حال حاضر 90 درصد از پرسنل بیمارستان مهارت لازم را برای مقابله با حوادث غیرمترقبه و بحران‌ها کسب کرده‌اند ضمن اینکه ما به طور همزمان برگزاری کلاس‌های آموزشی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: بدون شک هر رزمایشی مشکلات خاص خود را دارد اما ما تلاش کرده‌ایم تا نقاط ضعف را در رزمایش‌های بعدی برطرف کنیم و امسال نیز اتاق ICU و تریاژ را با امکانات بیشتری فراهم کرده‌ایم.

وی در خصوص راه‌اندازی رادیوگرافی دیجیتال گفت: چندی پیش سیستم تصویر‌برداری دیجیتال در بیمارستان امام سجاد راه‌اندازی شد که این سیستم نیاز به ظهور و ثبوت عکس را برطرف کرد و تا حدودی جلوی دستکاری‌ها و تقلب‌های احتمالی را گرفت.

مجیدی خاطر نشان کرد: امیدواریم تا نظام وظیفه هم به این سیستم مجهز شوند تا شاهد تخلفات احتمالی در زمینه تصویر‌برداری و رادیولوژی نباشیم.

رئیس بهداری کل ناجا از افتتاح درمانگاه تخصصی ناجا تا پایان سال جاری خبر داد و تاکید کرد: سال بعد نیز بیمارستان تبریز و کرمانشاه به ناوگان بیمارستانی ناجا اضافه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha