چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر: 67271

سلامت نیوز : مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، سمینار تخصصی سقط مکرر را روز پنجشنبه (26 بهمن ماه) برگزار می‌نماید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ در این سمینار که در مرکز فوق تخصصی ابن سینا واقع در خیابان شریعتی ابتدای خیابان یخچال برگزار می‌شود، علل مختلف سقط مکرر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

دکتر افسانه محمدزاده، دبیر علمی این برنامه با بیان اینکه سقط مکرر از شایع‌ترین اختلالات تولیدمثلی به شمار می‌رود و بارداری بر اثر عفونت‌ها به علت بروز تغییراتی در سیستم ایمنی و ایجاد روند التهاب به سقط منجر می‌شود، افزود: از اهداف برگزاری این سمینار، شناسایی علل سقط مکرر از ابعاد گوناگون و بررسی درمان‌های ثابت شده و پیشنهادی در این زمینه است.

شایان ذکر است، عناوین برخی از مباحث سخنرانی در این سمینار تخصصی عبارتند از تعریف سقط مکرر، علل آناتومیکال، علل هورمونال سقط مکرر، علل ژنتیکی و ایمنولوژیک سقط مکرر، علل ترومبوفیلی در سقط مکرر، علل عفونی و سقط مکرر، درمان سقط مکرر.

گفتنی است که این برنامه در روز پنجشنبه 26 بهمن ماه 1391 ساعت 8 صبح در مرکز فوق تخصصی ابن‌سینا به آدرس خیابان شریعتی، ابتدای خیابان یخچال، پلاک 97 برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha