ائتلاف مستقل انجمن های گروه پزشکی طی نامه ای به ریاست هیات اجرایی انتخابات تهران، از مسئولین امر خواستار تعیین وضعیت و رفع ابهام از شرایط پیش آمده در مسیر انتخابات نظام پزشکی شدند.

از شرایط پیش آمده در مسیر انتخابات نظام پزشکی رفع ابهام شود
سلامت نیوز: ائتلاف مستقل انجمن های گروه پزشکی طی نامه ای به ریاست هیات اجرایی انتخابات تهران، از مسئولین امر خواستار تعیین وضعیت و رفع ابهام از شرایط پیش آمده در مسیر انتخابات نظام پزشکی شدند.
به گزارش سلامت نیوز، پیرو رویداد های اخیر پیرامون انتخابات نظام پزشكی، ائتلاف مستقل انجمن های گروه پزشكی طی درخواستی از مسئولین امر خواستار تعیین وضعیت و رفع ابهام از شرایط پیش آمده را نمود و ابراز امیدواری کرد تا مسئولان با پاسخ صریح و روشن موجبات شفافیت در مسیر انتخابات را فراهم نمایند.
متن درخواست ائتلاف مستقل انجمن های گروه پزشكی از مسئولان به شرح زیر است:

 به نام خدا
ریاست محترم هیأت اجرائی انتخابات تهران
 با  سلام و  تقدیم احترام
 با توجه به بیانیه های قبلی مبنی بر تشویق به مشارکت حداکثری در انتخابات و توصیه به مسئولین امر برای تسامح در بررسی صلاحیت ها، اینک با موقعیتی مواجه شده ایم که وضعیت انتخابات نظام پزشکی در ابهام فرو رفته است .
با عنایت به تعهد و تمکینی که ائتلاف مستقل انجمن های گروه پزشکی به قانون دارد خواهشمند است وضعیت انتخابات نظام پزشکی به نحوی که امكان تداوم فعالیت کاندیداها  فراهم شود را معین فرمائید .
لازم به ذکر است این نامه به وزیر محترم کشور و ریاست محترم هیات مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی رونوشت شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha