سلامت نیوز : رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: باتوجه به دغدغه‌های پزشکان درسرتاسرکشورنسبت به ردصلاحیت پیشکسوتان در انتخابات نظام پزشکی امیدواریم دوستان درهیات‌های اجرایی ونظارت به وظایف قانونی خودعمل کنند.

بیژن گودرزی درگفت‌و‌گوبا ایلنا بابیان این مطلب گفت: ‌هنوز امیدواریم که دقت نظر بیشتری کنند و حداقل برخی از دوستان را به فضای انتخابات سازمان نظام پزشکی برگردانند.

وی خاطرنشان کرد: در این صورت جامعه پزشکی در خدمت مردم با دلگرمی بیشتر عمل خواهد کرد و فعالان این عرصه از حضور در انتخابات نظام پزشکی باز نمی‌مانند.

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی پیش بینی کرد اگر تجدیدنظری در روند بررسی صلاحیت‌ها صورت نگیرد حضور پزشکان در انتخابات نظام پزشکی کمرنگ‌تر می‌شود.

گودرزی در واکنش به اظهارات رئیس مرکزی نظارت مبنی براینکه برخی توصیه به تایید صلاحیت برخی کاندیدا‌ها می‌کنند، افزود: مفاد نامه‌ای که به رئیس جمهور ارائه کردیم در قضاوت عمومی قرار گرفته و کاملا روشن است و هیچ نکته‌ای حاکی از این ندارد که یک توصیه نامه باشد.

وی ادامه داد: این نامه یک درخواستی بود که مجموعه عمومی سازمان نظام پزشکی در حیطه وظایف خود به رئیس جمهوری ارائه کرد چراکه برخی از دوستان ما با وجود سوابق روشن، انقلابی و عملکرد بسیار خوب به مردم و مملکت رد صلاحیت شده‌اند.

گودرزی در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات نظام پزشکی در صورت عدم تجدیدنظر در بررسی روند صلاحیت‌ها باطل اعلام می‌شود، افزود: این مساله در نامه رئیس جمهوری قید شده است اما نمی‌توانم دراین زمینه اظهارنظر یا پیش بینی کنم.

رئیس مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی خاطرنشان کرد: مسلم این است که با ردصلاحیت پزشکانی که تجارب بسارخوبی دارند به همه ارکان سازمان نظام پزشکی ضربه وارد می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha