یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۳
کد خبر: 67561
سلامت نیوز : اکبر قاسمی صبح امروز در نشست با مسئولان بهزیستی اردبیل اظهار داشت:‌ این زنجیره کامل سبب شده است تا مراجعات متعددی را از کشورهای همسایه و برخی استان‌های دیگر به مرکز مشاوره ژنتیک و درمان ناباروری قفقاز اردبیل شاهد باشیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی با اشاره به اینکه در این مرکز سعی شده با بهره‌گیری از جدید‌ترین امکانات و نیروهای متخصص خدمات ارزشمندی به زوج‌های نابارور ارائه شود، خاطرنشان کرد: در این زمینه به نظر می‌رسد رضایتمندی نسبی حاصل شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل همچنین از صدور پروانه قطعی مرکز مشاوره ژنتیک جهاد دانشگاهی اردبیل به همت اداره کل بهزیستی استان اردبیل خبر داد.

قاسمی گفت: در اجرای قانون تشکیل سازمان بهزیستی کشور و بند 11 ماده 26 تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مصوب 27/11/1380 مجلس شورای اسلامی کمیسیون استانی صدور پروانه‌های استان اردبیل موافقت قطعی خود را با تاسیس مرکز مشاوره ژنتیک توسط جهاد دانشگاهی اردبیل را اعلام داشته است.

این مسئول یادآور شد: با معرفی مسئول فنی، تجهیز و تامین نیروی تخصصی مورد نیاز، پروانه قطعی فعالیت این مرکز از سوی اداره کل بهزیستی استان اردبیل برای مدت سه سال صادر شد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل بیان داشت: همچنین با موافقت کمیسیون ماده 26 بهزیستی استان پروانه مسئول فنی مرکز مشاوره ژنتیک نیز صادر شده است که به مدت سه سال دارای اعتبار می‌باشد و هر دو پروانه می‌بایست سه ماه قبل از اتمام تمدید شود.

قاسمی در پایان سخنان خود تصریح کرد: با فعالیت رسمی مرکز مشاوره ژتتیک در کنار مرکز درمان ناباروری قفقاز خواهیم توانست در ارائه مشاوره‌های ارزشمند با موضوعات اختلالات ژنتیکی به مردم عزیز نقش موثر ایفا کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha