سلامت نیوز :  زینب حسینی شامگاه شنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تأثیرگذار در استان و کشور است و رسیدگی به مسایل بهداشتی در این شهرستان اهمیت زیادی دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی ادامه داد: تلاش زیادی برای بهبود وضعیت بهداشتی شهرستان انجام شده و مردم از حجم و کیفیت خدمات رضایت دارند.

رئیس شبکه بهداشت کنگان خاطرنشان کرد: شاخص‌های بهداشتی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد خوبی داشته که جا دارد از زحمات تمام پرسنل تشکر و قدردانی شود.

حسینی تصریح کرد: این شاخص‌ها در مراقبت کودکان، مراقبت پیش‌بارداری، مراقبت مادران باردار، زایمان بدون درد، کاهش بیماریهای واگیر و غیرواگیر، شاخص‌های بهداشت محیط و حرفه‌ای و همچنین آموزش گروهی و چهره به چهره رشد داشته است.

وی عنوان کرد: در سال جاری به بیشتر موارد مورد انتظار رسیده‌ایم، اما در بعضی شاخص‌ها بیشتر و بهتر باید کار شود تا به سطح مطلوب و مورد انتظار برسد.

رئیس شبکه بهداشت کنگان از برگزاری کارگاه آموزشی نیروهای اورژانس جنوب استان بوشهر خبر داد و افزود: این کارگاه آموزشی در راستای ارتقای سطح علمی –پزشکی پرسنل فوریت‌های پزشکی برگزار شد.

حسینی ابراز داشت: در این کارگاه آموزشی طریقه نگهداری آمبولانس و احیای قلبی، ریوی، زنان و زایمان به پرسنل آموزش داده شد.

وی اذعان داشت: نیروهای بخش اورژانس در واقع سربازان گمنامی هستند که بدون هیچ چشم‌داشتی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و باید قدردان این نیروهای خدوم باشیم.

این مسئول به ایام نوروز نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به حجم مسافرت‌ها در این ایام و احتمال حوادث، باید نیروهای اورژانس برای هرگونه حادثه‌ای آماده باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha