سلامت نیوز : عبدالحسین ناصری پیش از ظهر امروز در نشست کمیته اداری شبکه بهداشت دیلم اظهار داشت: باید آسیب‌های سلامت کارپردازی را شناسایی و راهکارهای مناسب برای حفظ سلامت اداری این واحد و پیشگیری از وارد آمدن آسیب به سیستم ارائه کنیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ ناصری افزود: گذاشتن محدودیت ریالی برای کالاهای مصرفی با قیمت پایین و محدودیت زمانی از تاریخ خرید کالا تا تحویل حواله مستقیم به عنوان یک راهکار خوبی برای پیشگیری از آسیب به سیستم است.

ناصری از مسئولین امور عمومی و امور مالی شبکه خواست تا اجناس مصرفی و فوریتی شبکه و مراکز را تفکیک کرده و نتیجه را در جلسه بعدی ارائه کنند.

وی گفت: اجناس گران‌قیمت و مهم مثل مواد مصرفی رادیولوژی، دندانپزشکی، پزشکی و مصالح ساختمانی حتماً قبل از مصرف باید به رویت مسئول انبار کالا برسد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دیلم فاصله زمانی برای رسید انبار برای اجناس مصرفی را یک هفته و برای مواد غیرمصرفی و کالاهای پزشکی و دندانپزشکی را دو هفته تعیین کرد.

ناصری از مسئول امور مالی شبکه خواست ماهیانه 10 درصد رسید یا حواله‌های مستقیم را به صورت راندم بررسی کند.

وی از دبیر جلسه خواست تا مصوبات جلسه را پیگیری و فاصله برگزاری جلسات را کمتر کند.

دبیر کمیته سلامت اداری شبکه بهداشت و درمان دیلم نیز در ادامه این نشست گفت: مشکلات سیستمی و خطاهای شخصی کارپردازان از عمده‌ترین مشکلات در بحث نقاط آسیب‌پذیر کارپردازی است.

حسن عطارزاده در ادامه به تشریح نقاط آسیب پذیر کارپردازی پرداخت و تعدادی از خطاهای سیستمی و شخصی کارپردازی را به تفکیک بیان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha