یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۹
کد خبر: 67575

سلامت نیوز : فرهاد پورفرضی صبح امروز در جلسه مدیران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: با معرفی متخلفان به مراجع قضایی سعی شده است با صدور احکام سنگین با افرادی که با جان و مال مردم بازی می‌کنند برخورد قاطع صورت بگیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی در ادامه از کشف و ضبط دارو و لوازم آرایشی قاچاق به ارزش 245 میلیون تومان خبر داد و گفت: دانشگاه علوم پزشکی به هیچ وجه به سوداگران اجازه نمی‌دهد با جان مردم بازی کنند یا بخواهند سلامت عمومی را به خطر اندازند.

ارتقای پست سازمانی بهداشت به 560 نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به بحث استخدام نیروی انسانی و همچنین جذب نیروهای متخصص در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: 440 نفر سال گذشته در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی جذب شدند و امسال نیز در قالب دو آزمون 437 نفر نیروی رسمی و پیمانی و 56 نفر نیروی قراردادی جذب می‌شوند که مراحل پایانی گزینش آنها در حال انجام است که انتظار داریم تا پایان امسال مقدمات حضور آنها در دانشگاه علوم پزشکی فراهم آید.

این مسئول از تکمیل چارت سازمانی تشکیلاتی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و ابراز داشت: پست سازمانی معاونت بهداشت به 560 نفر ارتقا یافته است.

وی در خصوص اخذ مجوز کمیسیون ماده 215 برای اجرای پروژه‌های ملی اظهار داشت: در این زمینه برای احداث ساختمان جایگزین بیمارستان علوی به ظرفیت 160 تخت اقدام لازم صورت گرفته است.

پورفرضی در ادامه از احداث دانشکده دندانپزشکی، مرکز سرطان‌شناسی اردبیل و کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و افزود: برای احداث دانشکده پرستاری و مامایی گرمی، بیمارستان 64 تختخوابی نمین و 32 تختخوابی نیر و همچنین احداث خانه بهداشت در برخی از روستاها مجوز لازم گرفته شده است.

این مسئول در پایان سخنان خود از خرید و راه‌اندازی دستگاه رادیوتراپی خبر داد و گفت: ساختمان مربوط به این دستگاه تا هفته دولت آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha