سلامت نیوز : دکتر علی اصغر پیوندی در گفتگو با مهر اظهارداشت: اعتماد جامعه پزشکی به تنها سازمان صنفی خودش دچار آسیب شده که باید بازسازی شود.

استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به مطالبات بر زمین مانده جامعه پزشکی از سازمان نظام پزشکی، افزود: متاسفانه ظرفیتهای قانونی که برای پاسخگویی به مطالبات جامعه پزشکی در این سازمان پیش بینی شده، مغفول مانده است که می بایست به آنها توجه کرد.

رئیس سابق نظام پزشکی سمنان با بیان این مطلب که قانون نظام پزشکی خیلی ایده آل نیست، تاکید کرد: البته با همین بضاعت قانونی هم می توان کارهای بهتری برای پاسخگویی به مطالبات جامعه پزشکی انجام داد و این دیوار بی اعتمادی را از بین برد.

پیوندی به نقش و جایگاه پزشکان عمومی در نظام سلامت اشاره کرد و افزود: متاسفانه این گروه از جامعه پزشکی، در تصمیم گیریها و تصمیم سازی های نظام سلامت مغفول مانده اند و باید جایگاه بیشتری به آنها داده شود.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تاکید بر پاسخگویی به مطالبات جامعه پزشکی کشور، تصریح کرد: اگر نتوانیم به این مطالبات پاسخ بدهیم، تبدیل به معضل می شود که می تواند مشکلاتی را برای جامعه به دنبال داشته باشد.

پیوندی با تاکید بر مشارکت پرشور جامعه پزشکی در انتخابات 4 اسفند، اظهارداشت: هرچقدر این مشارکت پرشورتر باشد، قطعا افرادی که به عنوان منتخب وارد سازمان نظام پزشکی می شوند، بیش از پیش تلاش خواهند کرد تا مطالبات بر زمین مانده جامعه پزشکی را پاسخگو باشند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha