دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷
کد خبر: 67679

سلامت نیوز : کوروش اعتماد امروز در نشست خبری هفته سلامت مردان در خصوص برنامه‌های خود مراقبتی وزارت بهداشت گفت: سالهای قبل بیشتر پروتکل‌های درمانی برای افرادی که به مراکز درمانی مراجعه می‌کردند ضمانت اجرایی نداشت ولی اکنون سعی شده تا این پروتکل‌ها از حالت کاغذی و وابسته به فرد بودن تبدیل به نرم افزار شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی ادامه داد: در همین راستا پروتکل‌ها به ‌صورت خودکار در سیستم وارد شده و امروز شاهدیم که سامانه ثبت سکته‌های قلبی و دیابت راه‌اندازی شده و کارهای لازم برای سامانه ثبت فشار خون آماده است.

اعتماد در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: طی یک کار نوین و با حفظ محرمانه بودن اطلاعات بیمار در تلاشیم تا اطلاعات آزمایشگاههای دولتی و خصوصی را در مورد افرادی که دیابت و چربی خون دارند در قالب یک شبکه وارد کنیم و افرادی که پس از مراجعه به آزمایشگاه دیابت آنها محرز می‌شوند بر ایشان پرونده تشکیل می‌شود.

رئیس اداره بیماری‌های غیر واگیر وزارت بهداشت اظهار امیدواری کرد تا با راه‌اندازی سامانه‌های مختلف ثبت بیماری‌ها نقیصه‌ای که در حوزه ارائه خدمات وزارت بهداشت وجود دارد جبران شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha