دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۹
کد خبر: 67681

سلامت نیوز : رئیس این دانشگاه در آیین بهره‌برداری از طرح توسعه دانشکده دندان پزشکی واحد بین‌الملل این دانشگاه اظهار داشت: در این طرح تعداد یونیت‌های موجود در این دانشکده از 36 به 60 یونیت افزایش یافت که با توجه به تعرفه پایینی که در این مرکز از بیماران دریافت می‌شود، می‌تواند منشا ارائه خدمت به بخش بسیاری از افراد جامعه به ویژه قشر محروم شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ محمد هادی ایمانیه افزود: روزانه در این مرکز حدود 300 بیمار مورد پذیرش قرار می‌گیرند که با توجه به تفاوت قابل توجه تعرفه این مرکز با بخش خصوصی، تعداد بسیاری از بیماران نیز در نوبت انتظار می‌مانند.

وی ابراز داشت: یکی از مشکلات مردم در مورد هزینه‌های سلامتشان بالا بودن تعرفه دندان‌پزشکی است که امیدواریم این‌گونه مراکزی که با تعرفه پایین خدمت‌رسانی می‌کنند در کشور افزایش یابند.

ایمانیه با اشاره به اینکه گسترش دانشکده دندان‌پزشکی واحد بین‌الملل با صرف حدود یک‌میلیارد تومان محقق شده است، بیان کرد: افزایش دو برابری ظرفیت این مرکز به 120 یونیت در برنامه آینده ما است چراکه معتقدیم این‌گونه خدمات به سلامت دهان و دندان افراد جامعه کمک قابل توجهی می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha