سلامت نیوز : رمضان محسن‌پور در گفت‌وگو با فارس، در مورد بودجه‌ای که قرار بود دولت در هفته گذشته به وزارت بهداشت بدهد افزود: قرار شده این بودجه که مبلغ آن مشخص نیست 11 اسفند به وزارت بهداشت داده شود.

وی ادامه داد: بودجه در کشور با توجه به شرایط فعلی تنظیم می‌شود و وزارت بهداشت نیز مانند سایر وزارتخانه‌ها خود را آماده کرده است تا این بودجه را به خوبی خرج کند.

مدیرکل دفتر وزارتی وزیر بهداشت در مورد اینکه آیا با این بودجه شرایط وزارت بهداشت بهبود می‌یابد گفت: وزارت بهداشت نیز مانند سایر وزارتخانه‌ها در شرایط مشابه قرار دارد و پولی که در بین وزارتخانه‌ها توزیع می‌شود در وزارت بهداشت نیز باید به بهترین شکل مدیریت شود.

وی به میزان این بودجه اشاره نکرد اما تصریح کرد: با این مقدار اعتباری که به وزارت بهداشت داده می‌شود باید ببینیم چگونه می‌توانیم به مردم خدمت کنیم چرا که دیگر زمان آن نیست که بیشترین پول را داشته باشیم و کمترین هزینه را بکنیم.

محسن‌پور در مورد اولویتهای وزارت بهداشت برای تخصیص این اعتبارات گفت: اولویتهای مهم را مشخص کرده‌ایم برنامه پزشک خانواده مهمترین اولویت وزارت بهداشت است و بیشترین اعتبار را در این موضوع دریافت می‌کند.

وی گفت: مشکلات بیمارستانی مطرح شده نیز مرتبط با برنامه پزشک خانواده است که آنها هم در اولویت تخصیص اعتبار قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha