دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۴
کد خبر: 67698

سلامت نیوز :  اولین یادواره شهدای زن جامعه پزشکی کشور همزمان با حضور هزار و 500 پزشک متخصص محجبه برگزار شد که حاشیه‌های جالبی داشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ در این همایش،سرپرست وزارت بهداشت،رئیس سازمان بسیج مستضعفین،رئیس ستاد اقامه نماز،رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور و تنی چند از مسئولان حوزه سلامت حضور داشتند.

*محمدحسن طریقت منفرد،سرپرست وزارت بهداشت در ابتدای سخنرانی خود از عدم توفیق خود برای حضور در جبهه‌های جنگ گفت که همیشه به دلیل اینکه متخصصان چشم را پشت خط مقدم نگه می‌داشتند نمی توانسته به جبهه برود.

*حجت الاسلام محسن قرائتی در سخنرانی خود خطاب به پزشکان بسیجی اعلام کرد که پس از درمان توسط پزشکان،اگر ثوابی می‌کند به پزشک و پرستاری می‌رسد که درمانش کرده‌اند.

*مجری برنامه که به بیان خاطرات برخی متخصصان زن در مورد شهیده عزت الملوک کاووسی می‌پرداخت هنگامی که آخرین خاطره را بیان می‌کرد گفت: «بالاخره می‌رسیم به خاطره‌ای از عزیز دل همه ما؛ خانم دکتر وحید دستجردی که گفته دوست و رفیق این شهیده بوده است.»

*دکتر حسن ابوالقاسمی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حین مراسم حاضر شد و پس از سخنرانی دکتر طریقت منفرد،مجلس را ترک کرد.

* از یک سو دکتر معصومه آباد، عضو شورای شهر تهران که دارای مدرک فوق لیسانس بهداشت مادر و کودک است و در لیست انتخاباتی نظام پزشکی حضور دارد دقایقی قبل از پایان مراسم، در کنار برخی مسئولان جای گرفت بدون اینکه سخنرانی کند.

*از سوی دیگر لیست ائتلاف فراگیر طلایه‌داران سلامت در برگه‌ای که شعار انتخاباتی خود را به همراه داشت در حاشیه همایش به همراه اسامی و تصویر آنها توزیع شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha