سلامت نیوز : عضو هیئت مدیره جامعه علمی آزمایشگاهیان ایران از عملکرد سازمان نظام پزشکی کشور انتقاد کرد و گفت: جامعه پزشکی کشور هیچ گونه ارتباط خوبی با سازمان صنفی خود ندارد و حالت قهرگونه با این سازمان گرفته است.

دکتر فاطمه نادعلی در گفتگو با مهر اظهارداشت: قهر و دوری جامعه پزشکی از سازمان صنفی خودش، نتیجه عملکرد سازمان نظام پزشکی است.

وی با انتقاد از اینکه سازمان نظام پزشکی نتوانسته خواسته های جامعه پزشکی اعم از فارغ التحصیلان و دانشجویان این رشته را فراهم کند، ادامه داد: متاسفانه این سازمان نتوانسته ارتباط خوبی با وزارت بهداشت برقرار کند و همین مسئله تاثیر منفی بر عملکرد جامعه پزشکی گذاشته است.

دانشیار هماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین با انتقاد از عملکرد تنها نماینده جامعه آزمایشگاهیان در سازمان نظام پزشکی، افزود: متاسفانه عملکرد ویژه ای از نماینده خودمان در این سازمان ندیده ایم.

نادعلی، خواستار بررسی نقادانه و گزارش شفاف از سوی افرادی شد که به عنوان اعضای جدید هیئت های مدیره وارد سازمان نظام پزشکی می شوند.

وی گفت: یکی از برنامه های مهم نماینده آزمایشگاهیان، بازیابی جایگاه ویژه این گروه پزشکی در هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی است.

عضو ستاد سلولهای بنیادی کشور ادامه داد: متاسفانه جامعه آزمایشگاهی کشور در نظام سلامت از جایگاه واقعی خود دور مانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha