با دستگیری 25 نفر از اعضای یك باند بین‌المللی قاچاق زنان و دختران در تهران كه در ایران فعالیت می‌كردند، این باند فساد و فحشا كه سركرده ‌آ‌نها ایرانی و محل استقرار آنها كرج بود، متلاشی شد.

سرهنگ مهدی احمدی، رئیس اداره ارتباط با رسانه های نیروی انتظامی در گفت و گو با فارس، با اعلام این خبر، افزود: این شبكه ترانزیت، دختران و قربانیان تجارت خود را از مرزهای شمالی كشور وارد و از مرزهای جنوبی كشور خارج می‌كردند شامل 15 نفر زن تبعه ازبكستان و كشور آذربایجان و 10 نفر مرد كه به عنوان هدایت كنندگان باند بودند كه همگی آنها طی دو ماه كار اطلاعاتی و عملیات پلیسی پلیس امنیت اخلاقی دستگیر شدند و اكنون در بازداشت هستند.
وی گفت: این باند فساد و فحشا زنان و دختران كشورهای مختلف آسیای میانه را وارد ایران می‌كردند و پس از عبور آنها از ایران از مرزهای جنوبی كشور خارج می‌كردند كه اطلاعات بیشتر در مورد مدت زمان دقیق فعالیت این باند و میزان فعالیت آنها در حال بررسی است ولی بر اساس اطلاعات موجود زنان و دختران ایرانی در بین قاچاق شدگان نبوده است.
وی افزود: این باند، زنان و دختران قربانی تجارت خود را در پوشش زیارت حرم امام رضا(ع) از كشورهای آسیابی میانه با هواپیما وارد فرودگاه امام خمینی می‌كردند و آنها را به محل استقرار خود در كرج انتقال می‌دادند، سركرده ایرانی این باند همچنین از زنان و دختران قاچاق شده در طول مدت نگهداری آنها در ایران با شركت دادن آنها در مجالس پارتی كسب مال می كرد.
وی گفت: پس از مدتی زنان و دختران قاچاق شده به بندر عباس منتقل می‌شدند و با قایق قاچاقچیان به كشورهای جنوبی خلیج فارس منتقل می‌شدند.
احمدی اضافه كرد: پلیس امنیت اخلاقی نیروی انتظامی در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از دو ماه پیش پس از دریافت گزارشهایی مبنی بر فعالیت این باند فساد، فعالیتهای اطلاعاتی را شروع كرد و در نهایت با 48 ساعت عملیات پلیسی تا تاریخ چهارم شهریور ماه همه اعضای این باند را دستگیر كرد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha