پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 67943

سلامت نیوز : یک فروشنده اقلام دارویی غیرمجاز و تاریخ گذشته که اقدام به فروش این مواد در اینترنت کرده بود، توسط پلیس فتای آذربایجان غربی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ سرهنگ کوره بلاغی، رییس پلیس فتای استان آذربایجان‌غربی در این‌باره گفت:در راستای اجرای طرح مبارزه با جرائم رایانه‌ای و برخورد با متخلفان در این فضا کارشناسان پلیس فتا هنگام رصد فضای مجازی سایتی را که اقدام به فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ گذشته کرده بود را شناسایی کرده و اقدامات خود برای شناسایی گردانندگان آن را آغاز کردند.

وی افزود: پس از انجام بررسی‌ها متهم از سوی ماموران شناسایی شد و در بازرسی از منزل وی مقادیر زیادی داروی غیرمجاز کشف و ضبط شد که در مرحله اولیه اقلام مکشوفه برای امحاء تحویل معاونت غذا و دارو استان آذربایجان‌غربی شد.

رییس پلیس فتای آذربایجان‌غربی در ادامه به خطرات مصرف این‌گونه داروها اشاره کرد و گفت : کاربران فضای مجازی باید هرگونه اقلام مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه‌های مجاز اینترنتی خریداری کرده و حتما در مورد اقلام دارویی با پزشک خود مشورت کنند، چرا که علاوه بر ضررهای مالی احتمال آسیب‌های جسمی نیز متصور است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha