سلامت نیوز : هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت علمی معاونت آموزشی وزارت بهداشت نهمین فراخوان جذب و استخدام عضو هیئت علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاهها دانشکده‌های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته را برگزار می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ ثبت نام در این فراخوان به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت‌نام متقاضیان گرفتن کد رهگیری و ارسال مدارک درخواستی در مهلت مقرر بصورت حضوری یا پستی به دبیرخانه هیئت اجرایی جذب هیئت علمی دانشگاه مربوطه است.

مهلت ثبت‌نام  نهمین فراخوان جذب از 2 اسفند 1391 به مدت 15 روز است.

متقاضیان باید توجه کنند شرکت در فراخوان دو دانشگاه مجاز خواهد بود، اما داوطلب فقط می تواند یکی از دانشگاهها را دانشگاه مادر ( تهران– شهید بهشتی – شیراز- اصفهان – تبریز- مشهد - کرمان و اهواز ) انتخاب کند و در صورت انتخاب دو دانشگاه اولویت با انتخاب اول خواهد بود.

همچنین متقاضیان می‌توانند پس از پر کردن فرم اینترنتی مربوطه و اسکن مدارک خواسته شده، فرم‌های 16 گانه را دریافت کرده و پس از تکمیل آنها حداکثر 15 روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام اینترنتی به دبیرخانه هیئت اجرایی جذب دانشگاه یا دانشگاههای مربوطه تحویل و یا از طریق پست ارسال کنند.

متقاضیانی که از طریق آموزش از راه دور ( دوره های مجازی) تحصیلات خود را به پایان رسانده‌اند نمی‌توانند در فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شرکت کنند.

اعضای هیئت علمی رسمی و پیمانی دانشگاه‌های وزارت علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی در صورت استعفای پذیرفته شده می توانند در فراخوان دانشگاههای علوم پزشکی کشور شرکت کنند و فقط در صورت گذراندن حداقل 5 سال از خدمت خود در صورت تمایل می توانند در فراخوان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور شرکت کنند. بدیهی است استخدام جدید آنان نیز به صورت پیمانی خواهد بود. متقاضیانی که بورسیه دانشگاه خاصی هستند فقط در صورت انتقال تعهدات بورس به دانشگاه دیگر می توانند در فراخوان آن دانشگاه شرکت کنند، در غیر این صورت فقط می توانند در فراخوان دانشگاه محل تعهد بورسیه شرکت کنند.

همچنین متقاضیان دارنده مدرک تحصیلی بالاتر از رشته و مقطع اعلام شده در فراخوان، حق شرکت در فراخوان اعلام شده در مقطع پایین‌تر را ندارند.

متقاضیان شرکت در این فراخوان می توانند به آدرس اینترنتی jazb.aac.behdasht.gov.ir برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنند.گفتنی است جدول اعلام نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی نهمین دوره فراخوان جذب هیئت علمی نیز در این سایت آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha