بالاخره انتظار جامعه پزشکی به سر آمد و از ساعت 8 صبح جمعه در سراسر کشور به طور همزمان همه اعضای خانواده پزشکی میتوانند با حضور پرشور در پای صندوقهای رای ، برگ زرین دیگری را ورق زده و در تعیین سرنوشت این بزرگترین سازمان صنفی کشور تاثیر گذار باشند.

دعوت سلامت نیوز از جامعه پزشکی برای حضور پرشور در انتخابات
سلامت نیوز :بالاخره انتظار جامعه پزشکی به سر آمد و از ساعت 8 صبح جمعه در سراسر کشور به طورهمزمان همه اعضای خانواده پزشکی میتوانند با حضور پرشور در پای صندوقهای رای ، برگ زرین دیگری را ورق زده و در تعیین سرنوشت این بزرگترین سازمان صنفی کشور تاثیر گذار باشند.

به گزارش سلامت نیوز  اکنون انتخابات نظام پزشکی برای دوره‌ای دیگر در راه است و این انتخابات حمایت یکپارچه‌ی جامعه‌ی پزشکی را میطلبد و باید امیدوار بود که با حضور جامعه پزشکی در روز انتخابات علاوه بر رفع مشکلات جامعه پزشکی ،گره از کار برخی معضلات سیستم درمان هم با کمک مسئولین دلسوز وزارت بهداشت باز شود.

نظام پزشکی تنها سازمان صنفی قانونی جامعه‌ی پزشکی ،متکی به به گستردگی پایگاه اجتماعی پزشکان است  و به‌عنوان یک سازمان نظام صنفی باید حلقه‌ای واسط میان جامعه‌ی پزشکی و دولت باشد و از این طریق نقش موثری در سازماندهی نظام سلامت داشته باشد.

 تنها شرکت گسترده و یکپارچه‌ی همه‌ی گروه‌های پزشکی عضو سازمان در انتخابات پیش رو و انتخاب نمایندگانی مستقل، صنفی و دلسوزِ حقوق و منافع جامعه‌ی پزشکی می‌تواند سازمان نظام پزشکی را متعالی تر کند .

جامعه پزشکی علاوه بر نجات جان بیمار از مرگ، برطرف کردن درد و رنج بیماری ، در جهت ارتقای سلامت جامعه  نقش موثری دارد که قابل ارزشگذاری با معیارهای مادی نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha