سلامت نیوز : مراد هاشم زهی در گفت و گو با فارس، با اعلام این خبر افزود: رأی گیری در انتخابات نظام پزشکی از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 5 بعد از ظهر ادامه دارد.

وی گفت: بر خلاف همکاری ضعیف صدا و سیما در تبلیغات این انتخابات برای ایجاد شور و نشاط در فضای این انتخابات، سایر رسانه ها شامل خبرگزاریها و رسانه های مکتوب با تبلیغات به موقعی که انجام دادند باعث شور و نشاط در این انتخابات شدند که از باید از آنان تشکر و قدردانی کرد.

هاشم زهی ادامه داد: متأسفانه افرادی این تصور را القا می کردند که انتخابات نظام پزشکی انتخابات مهمی نیست و نیازی به تبلیغات در آن نیست در حالی که پزشکان حافظ جان و مال و ناموس مردم هستند و مدیران صنف آنان در این زمینه بسیار تأثیر گذارند بنابراین اهمیت انتخابات صنف پزشکان کشور اگر از انتخابات مجلس و ریاست جمهوری بیشتر نباشد قطعاً از آن کم اهمیت تر نیست.

وی گفت:  با همکاری نیروهای امنیتی خوشبختانه انتخابات ششمین دوره نظام پزشکی در سلامت و امنیت کامل در حال برگزاری است و هیچ مشکل و خللی در روند برگزاری آن وجود ندارد.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی تأکید کرد: این هیئت در روند بررسی صلاحیتها بر اساس حق و عدالت عمل کرده و خوشبختانه از این نظر وجدان ما آسوده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha