سلامت نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران مهم‌ترین اولویت سازمان نظام پزشکی در سال‌های پیش‌رو را پرداختن بیش از پیش به بازآموزی‌ها عنوان کرد و گفت: این مقوله جنبه علمی نظام پزشکی را تثبیت می‌کند.

دکتر محمدرضا منصوری در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره اقدامات اجرایی انجام شده برای برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی در تهران، گفت: این اقدامات از آبان ماه آغاز و جلسات اولیه آن با حضور دکتر لاریجانی انجام شد. پس از حضور من در دانشگاه علوم پزشکی تهران، دیگر اقدامات مربوطه نیز به صورت دقیق مورد پیگیری قرار گرفت.

وی افزود: طبق جدول زمانبندی برگزاری انتخابات، فرصتی برای ثبت‌نام از کاندیداها در نظر گرفته شد. پس از آن هیات نظارت اولیه، صلاحیت کاندیداها را بررسی و در این مرحله صلاحیت حدود 14 نفر از داوطلبان به دلیل ضوابطی که داشتند، تایید نشدند، هیات نظارت مرکزی نیز تقریبا تغییری در صلاحیت‌ها ایجاد نکرد و پس از آن اقدامات اجرایی مربوطه در دستورکار قرار گرفت.

رییس هیات اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی تهران همچنین گفت: برگه‌های تعرفه برای ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی در تهران به میزان کافی چاپ شده و در حضور هیات نظارت و حراست، شماره‌بندی شده و اکنون در حال پخش است.

وی مهم‌ترین اولویت سازمان نظام پزشکی در سال‌های پیش‌رو را پرداختن بیش از پیش به بازآموزی‌ها عنوان کرد و گفت: این مقوله جنبه علمی نظام پزشکی را تثبیت می‌کند. همچنین اقدامات اجرایی صنفی، رفاهی، بیمه، تورهای مسافرتی و ... از دیگر اقدامات لازم در سازمان نظام پزشکی در سال‌های پیش‌رو است.

منصوری ادامه داد: رسیدگی به شکایات بیماران با عدالت و حفظ حقوق پزشک و بیمار باید انجام شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران همچنین افزود: سازمان نظام پزشکی در پیگیری وظایف خود و عمل کردن به ظرفیت‌های قانون سازمان نظام پزشکی تقریبا موفق بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha