سلامت نیوز : نعمت الله منوچهری در گفت و گو با پانا در خصوص شایعاتی مبنی بر تخلف در بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات نظام پزشکی بیان کرد: تاکنون تمامی مراحل انتخابات نظام پزشکی طبق روال قانونی طی شده است و  گزارشی مبنی بر تخلفات به دست نرسیده است.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هرگونه ادعا مبنی بر تخلفات در بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات سازمان نظام پزشکی رد می شود و بررسی ها قانونمند و به دور از هر تخطی از قوانین صورت گرفته است.

نماینده مردم پاوه در مجلس نهم خاطرنشان کرد: همچنین حرف و حدیث هایی شنیده می شود که برخی از افرادی که رد صلاحیت شده اند درصدد هستند تا با روابط و نامه، تجدید نظری در اعلام نهایی کاندیداها انجام شود اما خیال همه را راحت کنیم که این مسائل و حاشیه ها اصلا مطرح نیست و انتخابات نظام پزشکی در سلامت کامل برگزار می شود.
وی افزود: اساسا مسائلی که به حوزه سلامت و درمان جامعه مرتبط است، نباید سفارشی و فرمایشی باشد و تا این لحظه نیز این مسائل به انتخابات نظام پزشکی ورود پیدا نکرده است.

منوچهری ابراز امیدواری کرد که انتخابات نظام پزشکی در سلامت برگزار شود و گفت: از جامعه پزشکی نیز درخواست می‌شود که به طور باشکوهی در این انتخابات شرکت کنند و به افرادی رأی دهند که از نظر آن‌ها صلاحیت بیش‌تری دارند تا از این طریق سازمان نظام پزشکی مقتدری داشته باشیم که بتواند در درجه اول از حقوق مردم و سپس حقوق جامعه پزشکی دفاع کند.

انتخابات نظام پزشکی امروز جمعه برگزار می شود و این در حالی است که محمدحسن طریقت با اشاره به نامه رئیس جمهور مبنی بر بررسی روند ردصلاحیت برخی از نامزدهای ششمین دوره انتخابات نظام پزشکی اعلام کرده بود که وزارت بهداشت از مواضع عدالت طلبانه رئیس جمهور محترم در بررسی صلاحیت کاندیداهای نظام پزشکی استقبال و حمایت می‌کند  .

در همین راستا،وزارت بهداشت در نظر داشت تا پیش از برگزاری انتخابات با برگزاری جلسات با اعضای هیات عالی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی، نسبت به شفاف سازی موضوع تعیین صلاحیت‌ها رایزنی کند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha