مدیرکل دفتر گسترش و ارزیابی آموزش پزشکی از تهیه نرم افزار جامع جراحی در بیمارستان های آموزشی وزارت بهداشت خبر داد و گفت: این نرم افزار به منظور اطلاع از میزان و تعداد اعمال جراح و تنوع این اعمال طراحی شد.

دکتر سید امیرمحسن ضیایی در گفتگو با مهر افزود: یکی از استانداردها و شاخص هایی که در بیمارستان آموزشی کاربرد دارد، تعداد اعمال جراحی انجام شده در آن بیمارستان است که این نرم افزار اطلاعاتی می تواند یک راه حل برای اطلاع یافتن از میزان اعمال جراحی باشد.

وی اضافه کرد: این نرم افزار کشوری این امکان را می دهد که بتوانیم در هر مکان و زمانی از اطلاعات این نرم افزار استفاده کنیم. به این ترتیب می توانیم از تعداد عمل جراحی که در سال در یک مرکز آموزشی انجام می شود، مطلع شویم.

مدیر کل دفتر گسترش و ارزیابی آموزش پزشکی یاد آور شد: این نرم افزار جامع جراحی هم اکنون به صورت پایلوت در بیمارستان شهید لبافی نژاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجرا شده است و به زودی به عنوان یکی از بخش های استانداردهای بیمارستانی در دست اجرا قرار می گیرد.

ضیایی تأکید کرد: به کمک اطلاعات بدست آمده از این نرم افزار می توانیم به ارزشیابی اعضای هیئت علمی و دستیاران و بیمارستان های آموزشی نیز دست پیدا کنیم.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha