شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۵
کد خبر: 68053
سلامت نیوز : امروزه در اکثر کشورهای دنیا حلقه باید در انگشت دست چپ باشد که نماد ازدواج و به دست داشتن آن نشان از دوام و اعتماد است اما برخی از متاهل‌ها به دلایل مختلف این نماد را همیشه همراه ندارند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ابتکار ؛ اگر قبلا فقط همسرتان حق داشت از شما بخواهد حلقه تان را دست کنید حالا یک دلیل محکم وجود دارد که شما به خاطر بچه هایتان باید این حلقه را به انگشت بیاندازید. یک روانشناس اجتماعی ادعا می‌کند کسانی که حلقه ازدواجشان را به دست نمی‌کنند در مقایسه با کسانی که آن را همیشه به دست می‌کنند بیشتر بچه هایشان را فراموش می‌کنند.

دکتر اندروهارل معتقد است: افرادی که عادت ندارند حلقه ازدواجشان را دست کنند فراموشکار ترین والدین برای فرزندانشان هستند. تحقیقات نشان داده است: یونانیان قدیم عقیده داشتند رگ مخصوصی از انگشت چپ می‌گذرد و مستقیما به قلب وارد می‌شود و برخی‌ها نیز به این معتقدند که چون این انگشت را کم تر از سایر انگشتان خود مورد استفاده قرار می‌دهند حلقه در آن قرار می‌گیرد و به طور کلی برای به دست کردن یک وسیله زینتی مناسب تر از سایر انگشتان است. پدران و مادران باید بدانند بخاطر روحیه فرزندانشان و تقویت اعتماد به نفس آنها و پشتوانه ای قوی بودن برای آنها لازم است همیشه حلقه خود را به دست داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha