سلامت نیوز : نادر ممتازمنش در گفت‌وگو با فارس افزود: با پیگیری‌های انجام شده و برگزاری جلسات متعدد با سرپرست وزارت بهداشت، به صورت رسمی،انتخابات پزشکان عمومی تایید شد.

وی ادامه داد: هر دو انتخابات انجمن دندانپزشکی و انجمن پزشکان عمومی به تایید وزارت بهداشت رسیده و انتخابات هیچ یک از این انجمنها بلا تکلیف باقی نمانده است.

دبیر امور کمیسیون انجمن‌های پزشکی وزارت بهداشت تصریح کرد: اسامی منتخبان به انجمن پزشکان عمومی اعلام می شود تا جلسه هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی را برگزار کنند.

ممتازمنش گفت: اینکه افراد منتخب چه کسانی هستند هنوز اظهار نظری نشده و اسامی هیئت مدیره مشخص نیست و به نظر می‌رسد تا پایان هفته اسامی اعلام شوند.

انتخابات هیئت مدیره انجمن پزشکان عمومی 23 تیر 90 با حضور اعضای مجمع عمومی این انجمن در سازمان نظام پزشکی برگزار شد و در این انتخابات 11 نفر به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره انتخاب شدند اما پس از انتخابات ،اعضای هیئت رییسه سابق از نحوه برگزاری انتخابات و انتخاب اعضای جدید به کمیسیون تایید انتخابات معاونت آموزشی وزارت بهداشت شکایت کردند و تا امروز نتیجه انتخابات نا مشخص باقیمانده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha