شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 68166

رئیس اداره میانسالان وزرات بهداشت با بیان اینکه مردان مسائل پیشگیری از بیماری ها را جدی نمی گیرند بر فرهنگسازی در خصوص حفظ سلامت مردان تاکید کرد.

سلامت نیوز :رئیس اداره میانسالان وزرات بهداشت با بیان اینکه مردان مسائل پیشگیری از بیماری ها را جدی نمی گیرند بر فرهنگسازی در خصوص حفظ سلامت مردان از سوی آنها تاکید کرد و گفت: تا حدود 3 سال قبل نظام سلامت برنامه ای برای پیشگیری از بیماری ها د رمردان پیش بینی نکرد ه بود که وزرات بهداشت  در این راستا بسته سلامت مردان را تهیه کرده است.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت ، مطهره علامه با اشاره به اینکه مردان علی رغم تصور عامه جز اقشار آسیب پذیر هستند افزود:سلامت مردان در جامعه مغفول مانده است.
وی با بیان اینکه بسته سلامت مردان دارای 3 بخش شیوه زندگی سالم ،سلامت باروری و بیماری های شایع است  افزود:بررسی ها نشان می دهد که 90 درصد مردان کمتر از 5 واحد مواد لبنی مصرف می کنند.
علامه با اشاره به اجرای بسته سلامت مردان ایرانی در 5 دانشگاه علوم پزشکی کشورگفت:این بسته در دانشگاههای جندی شاپور اهواز ،گلستان،ارومیه ،سبزوار و قم آغاز شده که درصورت داشتن نتایج مطلوب  در سال  92 در سراسر کشور اجرا می شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha