در جایی که آدمهای منصف باشند و به منافع مردم فکر کنند، می توان تعیین تعرفه ها را به آنها سپرد. لذا، بستگی دارد که هیئت مدیره جدید سازمان نظام پزشکی که معرفی می شوند، چگونه فکر کنند.

تعیین تعرفه ها به سازمان نظام پزشکی برنمی گردد
سلامت نیوز : رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: اختیار تعیین تعرفه های درمانی به سازمان نظام پزشکی بر نمی گردد.

دکتر حسینعلی شهریاری در گفتگو با مهر اظهارداشت: عملکرد بد دوره های قبلی سازمان نظام پزشکی خیلی بد بود و همین مسئله باعث شد تا مجبور شوند این اختیار را از این سازمان بگیرند.

وی در خصوص احتمال بازگشت دوباره این اختیار به سازمان نظام پزشکی کشور، افزود: در شرایط کنونی نمی شود. چون این قانون برنامه پنجم است و فعلا نمی توان آن را تغییر داد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پاسخ به این سئوال که با گرفتن این اختیار از سازمان نظام پزشکی، چه وظایفی بر عهده این سازمان می ماند، گفت: سازمان نظام پزشکی وظایفی زیادی دارد که از جمله آنها نظارت و ساماندهی تعرفه هاست. تعیین تعرفه ها فقط یکی از وظایف این سازمان است.

این در حالی است که دکتر علیرضا مرندی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در گفتگو با مهر اظهارداشت: همه چیز بستگی به هیئت مدیره جدید سازمان نظام پزشکی دارد.

وی افزود: در جایی که آدمهای منصف باشند و به منافع مردم فکر کنند، می توان تعیین تعرفه ها را به آنها سپرد. لذا، بستگی دارد که هیئت مدیره جدید سازمان نظام پزشکی که معرفی می شوند، چگونه فکر کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha